Husqvarna FC 350 '24
Descriere
Husqvarna FC 350 2024 isi ia adversarii prin surprindere datorita tenacitatii uimitoare.
Cu agilitatea caracteristica unui model 250cc, dar cu un raport putere-greutate ce poate rivaliza cu o motocicleta 450cc, Husqvarna FC 350 propune un echilibru competitiv intre putere si manevrabilitate. Acest lucru este benefic atat pentru riderii profesionisti, cat si pentru cei amatori, favorizand o experienta user-friendly in toate conditiile. Multiplele revizuiri la motor si in zona de sasiu au ca rezultat consolidarea pozitiei lui FC 350 in arena de motocross multitalentat. Modelul dirtbike din familia Husqvarna Motorcycles are parte de o dezvoltare continua, beneficiind de ergonomie imbunatatita, sa cu profil mai plat si o estetica indrazneata, la care se adauga schema de inspiratie suedeza pe alb cu galben si gri aplicata caroseriei reproiectate.
Motorul lui Husqvarna FC 350 este conceput sa ofere performanta maxima. Pentru 2024, repozitionarea tuturor componentelor majore ale motorului si a aranjamentelor la chiulasa imbunatateste manevrabilitatea per ansamblu, in timp ce designul sasiului este gandit pentru un comportament anti-squat (anti-alunecare).
Unitatea DOHC ofera durabilitate si fiabilitate sporite.
Cadrul din otel dovedit a fost rafinat. Sasiul se caracterizeaza printr-un comportament anti-alunecare imbunatatit. Cadrul asigura geometrie avansata si caracteristici de flexiune cu scopul de a obtine un feedback fara paralel pentru rider, o mai buna absorbtie a energiei si stabilitate exceptionala in linie. Cadrul permite instalarea usoara a unui scut de protectie (disponibil ca accesoriu tehnic).
Subcadru din aluminiu consolidat cu poliamida, de constructie usoara. Subcadrul din doua piese consista din 60% poliamida si 40% aluminiu, oferind rezistenta de exceptie si durabilitate la o greutate redusa.
Caroserie functionala. Designul curat, de inspiratie suedeza si ergonomia sunt concepute minutios pentru a le permite riderilor sa isi puna potentialul in valoare pentru perioade extinse. Adaptate dupa multe ore de testare, punctele de contact si suprafetele din triunghiul riderului au fost repozitionate pentru sezonul 2024 pentru un plus de confort. Saua noua cu profil mai plat ofera miscare nerestrictionata si dispune de o husa aderenta, astfel incat riderii sa-ti mentina ferm pozitia chiar si la accelerare extrema.
Airbox - flux de aer fara restrictii si protectie maxima pentru filtru. Filtrul TWIN AIR poate fi accesat facil fara unelte, prin simpla indepartare a panoului stang lateral in vederea mentenantei.
Sistemul de ambreiaj hidraulic Brembo garanteaza uzura uniforma si o operare aproape lipsita de intretinere, precum si modulatie perfecta in orice conditie. Fiabilitatea sistemului italian este dovedita de nenumaratele ore de teste in regim de curse.
Evacuarea lui FC 350 joaca un rol esential in livrarea performantei de top in clasa. Sistemul consta din doua piese si este gandit sa fie cat de compact posibil. Esapamentul poate fi indepartat fara a scoate amortizorul spate. Silentiatorul are un design scurt si eficient, mutand greutatea mai aproape de centrul de gravitatie si asigurand putere impresionanta in timp ce mentine nivelul de zgomot pe cat de redus posibil. Stratul negru de vopsea sublinieaza calitatea sa premium.
Sistemul de racire - radiatoarele canalizeaza aerul in cea mai eficienta maniera, iar noul termostat contribuie la fiabilitate.
Comutatorul de pe ghidon permite riderului sa activeze controlul tractiunii si launch control, alaturi de functia quickshifter (schimbarea rapida a vitezei), precum si sa selecteze una din cele doua harti de motor disponibile. Pilotii de curse vor putea sa seteze repede caracteristicile motorului in timpul intrecerii, in functie de preferinte si conditiile de traseu.
Functie Quickshift poate fi activata/dezactivata via comutatorul de harti de pe ghidon.
Controlul tractiunii la motocicleta FC 350 este marcat printr-un buton marcat „TC” pe comutatorul de harti de pe ghidon si ofera un avantaj considerabil la pilotarea in conditii umede sau noroioase.
Caracteristici tehnice:
- motor 1 cilindru, 4 timpi, 349.7 cm³, racire cu lichid
- pornire electrica
- cutie cu 5 viteze
- ambreiaj multidisc DS umed, hidraulic Brembo
- EMS - Keihin EMS
- greutate (fara combustibil) 102 kg
- rezervor 7.2 l
- frana fata pe disc, 260 mm
- frana spate pe disc, 220 mm
- suspensie fata WP XACT-USD, Ø 48 mm, cursa 305 mm
- garda la sol 336 mm
- suspensie spate - monoamortizor WP XACT, cursa 293 mm
- inaltime sa 939 mm.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Husqvarna
Un deschizător de drumuri în inovația motocicletelor încă din 1903, Husqvarna Motorcycles a menținut o linie de producție continuă a vehiculelor sale, stabilindu-se ca una dintre cele mai durabile și respectate mărci de motociclete la nivel global.
De-a lungul anilor, brandul a suferit diverse transformări. De la achiziția sa de către grupul KTM, cunoscut astăzi sub numele de PIERER Mobility AG, în 2013, Husqvarna Motorcycles a intrat în cea mai prosperă etapă de până acum, vânzând peste 360.000 de motociclete la nivel mondial. Privind spre viitor, brandul se dedică creșterii, pătrunderii pe piețe noi și extinderii continue a gamei sale de motociclete.
Fondata inițial ca o companie de prelucrare a metalelor în 1689 în Huskvarna, Suedia, Husqvarna și-a început călătoria în domeniul motocicletelor în 1903 cu lansarea primei sale biciclete motorizate.
În anii 1920 și 1930, Husqvarna Motorcycles a început să producă motociclete de stradă competitive, stabilindu-și rapid prezența în Europa prin participarea la evenimente prestigioase de curse, precum Isle of Man TT. De-a lungul anilor următori, a dezvoltat o gamă de motoare de înaltă performanță, in 2 timpi și 4 timpi, culminând cu cinci titluri de Campion Mondial FIM câștigate cu motociclete Husqvarna în categoriile de 250cc și 500cc între 1960 și 1963.
Având un rol crucial în stabilirea motocross-ului ca sport în Europa, Husqvarna Motorcycles a fost esențial în introducerea acestui sport si în SUA. Riderii notabili din perioada de succes a anilor 1960 și 1970 au inclus pe Torsten Hallman, Malcolm Smith și actorul de la Hollywood Steve McQueen.
În 1977, brandul a devenit parte a grupului Electrolux din Suedia, iar în șase ani, modelul său de motocross de 500cc, cu 4 timpi, a stabilit un nou standard pentru performanța off-road. Această motocicletă extrem de ușoară și agilă a fost revoluționară, devenind alegerea preferată pentru mulți concurenți. În 2007, Husqvarna Motorcycles a fost deținută temporar de grupul BMW, înainte de a se alătura PIERER Mobility AG în 2013.
De la achiziție, Husqvarna Motorcycles a lansat o gamă impresionantă de modele atât de strada, cât și off-road. Fiecare unitate este asamblată cu meticulozitate, având o atenție deosebită la detalii, încorporând tehnologie de vârf și inspirată din bogata moștenire a brandului. Cu peste o duzină de motociclete de înaltă tehnologie, lidere de clasă, concepute pentru enduro, motocross și utilizare pe stradă, alături de motociclete premium adventure, brandul continuă să inoveze.
În 2023, Husqvarna Motorcycles a sarbatorit 120 de ani de moștenire și producție a brandului, celebrând istoria sa bogată în curse și statutul său respectat ca unul dintre cei mai vechi producători de motociclete din lume.
Rămâneți conectați cu noi pentru a descoperi ce urmează pentru Husqvarna Motorcycles!