Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

KTM X-BOW GT '22

Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene   Solicitare cerere de fonduri Europene
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

KTM X-BOW GT "SUPER SPORTS CAR" da un nou sens notiunii de vehicul super sport. Bazat pe KTM X-BOW R, modelul de fata este unic in termeni de tehnologie avansata, siguranta, dinamica pilotarii si design. Caracteristicile sale exceptionale pot fi experimentate fara obligativitatea purtarii unei casti.

La nivel de transmisie, cutia manuala cu 6 viteze de la Audi (testata in productie de serie) a fost tunata special pentru modelul KTM X-BOW GT.
Cuplul maxim oferit de motor este de 420 Nm la viteza de doar 3200 rpm. Are o greutate de aproape 847 kg. Puterea maxima dezvoltata este de 300 CP (la 6400 rpm).

Cadrul din aluminiu reprezinta elementul central de suport pentru ansamblul motor-transmisie. Pachetul include schimbator de viteze sportiv rezistent la apa. Se remarca echiparea cu un radiator (cooler) de inalta performanta. Produse de inalta calitate dezvoltate direct de KTM si fabricate in Austria, cu originea in WP Radiator.

Pachetul Performance 1 - a fost special configurat pentru KTM X-BOW GT. Are in vedere pozitionarea mai joasa a motorului, plus convertor catalitic cu geometrie modificata.
Toba de esapament. Este un must have. Sistemul de evacuare sport este facil de asamblat si da „tonul” vehiculului o data cu aspectul deosebit.

Sasiu. KTM X-BOW constituie primul vehicul de productie al lumii care beneficiaza de monococa creata complet din material compozit de fibra de carbon - o tehnologie inovatoare, rezervata inainte exclusiv pentru vehiculele de curse.
Suspensie. Pe axul frontal, sasiul derivat direct din lumea curselor permite reglarea. Sunt disponibile optiunile de setari.
Anvelope. Un set de cauciucuri high-performance imbina eficienta de energie cu longevitatea pentru a garanta o experienta de condus extraordinara.
Suspensia performanta WP este ajustabila si asigura o functionare impecabila la viteze mari si joase. Jantele din aluminiu produc o impresie sportiva (2x R17 pe fata si 2x R18 pe spate).

Caroserie si aerodinamica
Fluxul de aer este optim in difuzorul spate, fapt ce permite distributia presiunii multumita designului asimetric. Gaurile de aerisire asigura o ventilati perfecta si contribuie la look-ul deosebit al elementelor din spate ale caroseriei. Vederea din fata este la fel de impresionanta. Faruri inguste si capotele dispuse la un unghi indraznet fac ca partea frontala a lui KTM X-BOW GT sa arate absolut grozav. Aripile fabricate din material sintetic sunt optimizate in termeni de aerodinamica.

Siguranta
Luand in calcul eventualitatea unei rostogoliri, au fost integrate bare din aluminiu in monococa pentru protectie. Barele suporta incarcaturi de pana la 2,5 ori mai mari decat greutatea vehiculului.
Pilotul si pasagerul beneficiaza de centuri de siguranta in 4 puncte de la Schroth (utilizate in racing).
Frane Brembo. Sistemul de franare Brembo ofera putere de stopare superioara. Ax fata cu disc ventilat, etrier cu 4 pistoane 305 mm. Frana pe spate cu etrier cu doua pistoane, 262 mm. In consecinta, KTM X-BOW GT are nevoie de 32.9 metri pentru a frana de la 100 km/h la 0.
Placute de frana touring. Utile in traficul urban, pe drumuri de tara sau la munte. Ofera performanta constanta la franare in orice conditii de temperatura, protejand discurile. Reduc zgomotul la franare. Coeficient de frictiune mediu.
Crashbox. Ofera siguranta suplimentara. Multumita constructiei de tip sandwich din carbon aluminiu, intruneste directivele stricte ale Formula 3 si FIA GT.

Ergonomie si confort. Ghidonul multifunctional controlat cu infrarosu si detasabil permite ajustarea in inaltime si adancime. Franele de mana si schimbatorul au design exclusiv. Scaunele scoica de la RECARO, partener exclusiv al KTM, formeaza o baza ergonomica pentru o aventura de sofat incredibila la bordul lui KTM X-BOW GT.

Detalii tehnice:

  • Motor 1984 cc, 300 CP, 16 valve, DOHC
  • cutie manuala cu 6 viteze
  • consum combustibil 8.3 l/100 km
  • Emisii C02: 189 g/km, EURO 6
  • Inaltimea centrului de greutate 390 mm
  • Anvelope fata / spate: 205/40 R17 / 255/35 R18
  • Greutate (fara carburant) 847 kg
  • Distributia statica a greutatii (fata/spate) 38:62
  • Capacitate rezervor (aprox.) 40 litri
  • Decelerare 100-0 KM/H 32.9 m
  • Dimendiuni 3738 x 1915 x 1202 mm
  • Acceleratie laterala >1.5 g (anvelope de strada)
  • Accleratie 0-100 KM/H 4.1 s
  • Viteza maxima 231 km/h
  • Ampatament 2430 mm